Zmiana w zasadach promocji “Karty Bardzo Ważnego Klienta” od 14 maja  stycznia 2021 r.

Staramy się cały czas upraszczać i modernizować naszą stronę. Odświeżamy i ulepszamy ją dla Ciebie. 

Twoja karta rabatowa Bardzo Ważnego Klienta działa teraz automatycznie - rabat nalicza się sam w koszyku. Wystarczy, że jesteś zalogowana/zalogowany. 

Co zyskujesz? Otrzymujesz 10% zniżki na składniki Calaya oraz Darmową Dostawę na terenie Polski od 90 zł.

Ważne jest, że w koszyku musi znaleźć się min. 1 produkt marki Calaya.

Dostępne opcje dostawy to Inpost Kurier i Inpost Paczkomaty z opcją wpłaty na konto i Szybkich Płatności Tpay.


Jak korzystać z karty?
  • Pamiętaj, że musisz być zalogowany.

  •  System naliczy rabat -10% na markę Calaya w koszyku, jeśli wybrałeś minimum 1 produkt Calaya a wartość dodanych do koszyka produktów przekracza 90 zł.

  • Swoje rabaty możesz sprawdzić po zalogowaniu w zakładce “Moje bony”.

Bardzo Ważni Klienci z zagranicy

Jeżeli mieszkasz zagranicą to otrzymałeś specjalną Kartę Bardzo Ważnego Klienta dla klientów zagranicznych.  Przy zamówieniach za min. 90 zł czeka na Ciebie rabat 10% na markę Calaya.

Nie masz jeszcze "Karty Bardzo Ważnego Klienta"?

Zarejestruj się na sklepie, złóż zamówienie za min. 150 zł a my z radością dołączymy Cię do grona "Bardzo Ważnych Klientów". Przyłączenie do grupy odbywa się automatycznie, jeżeli zarejestrowałeś się jako klient.

Utworzenie konta klienta jest niezbędne do przyznania Karty "Bardzo Ważnego Klienta".

Karta Bardzo Ważnego Klienta